مصاحبه آرشیو خبر ها
به یوونتوس پیشنهاد خرید دروازه بان دادم

به یوونتوس پیشنهاد خرید دروازه بان دادم

جیجی بوفون، کاپیتان سابق یوونتوس، مهمان فستیوال ورزشی ترنتو بود. دروازه بان فعلی پارما و اسبق یوونتوس در رابطه با موضوعات مختلفی صحبت می کند.

 

انتقادات؟

 

آنها یک محرک هستند، به خصوص در دوران پیری. از سوی دیگر انتقادات می توانند به شما صدمه بزنند و خطر بی ثبات کردن شما را نیز دارند. وقتی بالغ هستید و می دانید چه ارزشی دارید، انتقاد به یک انگیزه تبدیل می شود. من گاهی اوقات به آن نیاز داشتم. به عنوان مثال: وقتی خوب بازی می کردم روزنامه نمی خواندم، زیرا شاید آنها مرا از تعادل خارج می کردند ولی وقتی اشتباه می کردم، قطعا به انتقادات گوش می دادم ولی این خیلی مهم بود که چه فردی انتقاد می کند.

 

خرید دروازه بان:

 

وقتی از PSG به یووه بازگشتم، آنها از من در مورد دروازه بان ها راهنمایی خواستند. من مایک منیان را که در آن زمان در لیل بود توصیه کردم، اما آنها او را در نظر نگرفتند. وقتی میلان او را به خدمت گرفت، من به مالدینی پیام دادم که آنها یک GK عالی جذب کرده اند.

 

خداحافظی فدرر:

 

او احساسات زیادی به مردم داد، بسیار ناراحت کننده است که او را بازنشسته می بینیم.

 

اهمیت دروازه بان:

 

در یک تیم، دروازه بان با یک فریاد، یک نگرش، یک کلمه می تواند به گروه کمک کند. دروازه بان ها اهمیت اساسی دارند که شاید همه نتوانند آن را درک کنند.

 

موفقیت ها:

 

من بسیار خوشحالم که برای کسب عناوین زیادی جنگیدم، اما شخصاً از طریق محبت مردم به موفقیت نیز دست یافتم. و برای اینکه بدانم چقدر ارزش دارم، به عنوان مثال به 8 لیگ قهرمانان نیازی ندارم. حتی بدون بردن این جام ها، من می دانم که چقدر قوی هستم.

 

پارما:

 

انتخاب های من همیشه منطقی بوده است. مانند بازگشت به پارما، زیرا دیدن یک هوادار خوشحال از بازگشت من، من را به اندازه او خوشحال می کند.

 

ادامه دادن به بازی:

 

من به دلایل زیادی به بازی ادامه می دهم. چون هنوز احساس قدرت و رقابت می کنم و در دوران طلایی ورزشکار هستم. اجازه دهید توضیح بدهم: من در سنی هستم که می توانم تصمیم بگیرم که هر وقت بخواهم بازی را متوقف کنم. من ارباب زمانم هستم.

 

اخراج الگری:

 

من او را خیلی دوست دارم، بنابراین مطلقاً نه. ما باید تاریخ مربی را در نظر بگیریم. آنچه اتفاق می افتد فقط یک چرخه است: باشگاه ها برنده می شوند و زمانی نیز درگیر بحران ها و مشکلات می شوند. این موضوع در هر باشگاهی ممکن است رخ دهد ولی این موضوع تقصیر الگری نیست.

 

اسکودتو:

 

من همچنان می گویم که یووه، با ترکیب کامل، همچنان به رده چهارم یا پنجم جدول رده بندی تعلق دارد. یووه یک تیم متوسط باقی می ماند. با توجه به رتبه بندی فصل گذشته، نمی توان فکر کرد که یووه می تواند امسال اسکودتو را کسب کند.

 

کیه لینی:

 

واقعا دلم برای او تنگ شده است. ما زمان های بسیار زیادی را با هم بوده ایم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: